Preguntes freqüents
Comprar entrades

Preguntes freqüents

Comprar entrades

  • Com puc registrar-me a la web de venda d’entrades?
    Per accedir al sistema de venda d’entrades cal crear un compte d’usuari. Entra aquí i fes clic a «Registra’t». Només cal escriure el teu correu electrònic, escollir una contrasenya i emplenar les caselles amb les teves dades.

    Si ja reps comunicacions del Teatre Nacional de Catalunya no caldrà que el creïs, ja el tens creat. Si has oblidat la teva contrasenya, cal que en demanis una de nova. Fes clic a «Recupera contrasenya» i t’enviarem una nova contrasenya al teu correu electrònic, que podràs canviar des de la teva Zona personal.
  • Com puc recuperar la meva contrasenya?
    Si has oblidat la contrasenya, fes clic a "Recupera contrasenya" i t’enviarem una nova contrasenya al teu correu electrònic, que podràs canviar des de la teva Zona personal.
  • Com puc modificar les dades del meu compte?
    Pots modificar les dades personals del teu compte accedint a l’apartat «Zona personal».
  • Com puc aplicar el codi promocional a la compra d’entrades?
    Si tens un codi promocional, després de seleccionar els seients i fer clic al botó «Continua», sortirà un desplegable amb el títol «Tens un codi promocional?» on hauràs d’introduir el codi (sense cap espai a l’inici i amb majúscules) i fer clic a «Validar».
  • Què he de fer en cas de suspensió?
    En cas de suspensió d’una funció, pots canviar les entrades per un altre dia, per un altre espectacle, o demanar que te’n retornin els diners. Per fer-ho, t’has de posar en contacte amb les taquilles del Teatre, al telèfon 933 065 720 o al correu electrònic taquilles@tnc.cat.

    El termini màxim per gestionar els canvis (només per als espectacles de la temporada en curs) i les devolucions és de 60 dies des de la data de la suspensió.