Compra d'entrades

Preguntes freqüents

Compra d'entrades

  • On puc comprar entrades?
    Pots comprar entrades per Internet, a través de l’app Teatre Nacional de Catalunya (iOS o Android), per telèfon 933 065 720, a les taquilles del TNC  i a les taquilles de Tiquet Rambla.
  • Com puc crear un compte d’usuari per Internet?
    Per accedir al sistema de venda d’entrades cal crear un compte d’usuari. Entra aquí i fes clic a « Dóna't d'alta ara ». Només cal escriure el teu correu electrònic, escollir una contrasenya i emplenar les caselles amb les teves dades.

    Si ja reps comunicacions del Teatre Nacional de Catalunya no caldrà que el creïs, ja el tens creat. Si has oblidat la teva contrasenya, cal que en demanis una de nova. Fes clic a «Has oblidat la teva contrasenya?» i t’enviarem una nova contrasenya al teu correu electrònic, que podràs canviar des del teu compte d’usuari.
  • Com puc modificar les dades del meu compte?
    Pots modificar les dades personals del teu compte accedint a l’apartat «Perfil» que trobaràs dins del menú «El meu compte».
  • Puc canviar les localitats que m’assigna el programa de vendes?
    El programa seleccionarà les millors localitats disponibles. Si desitges canviar el teu seient, pots fer-ho clicant a «Veure / Modificar els teus seients». Es carregarà el mapa de la sala i podràs escollir els seients disponibles que vulguis. Un cop seleccionats has de clicar la casella «Modifica la teva selecció».
  • Com puc imprimir les meves entrades?
    Un cop finalitzada la teva comanda rebràs un missatge de confirmació al teu correu electrònic que indicarà que la teva comanda ha estat processada correctament i amb un enllaç al teu espai personal. Per imprimir les teves entrades només cal que accedeixis a l’apartat “Historial de comandes”
  • Puc portar les entrades al meu mòbil?
    Pots venir al TNC amb les teves entrades al mòbil, tant si les has comprat a través de l’app Teatre Nacional de Catalunya o com des d’un ordinador.
  • Puc canviar les meves entrades?
    L’adquisició d'una entrada representa l'acceptació de les seves condicions i una vegada adquirida l'entrada no podrà ser canviada, ni se'n podrà retornar l'import.

    Veure Condicions generals de contractació.
  • Què he de fer en cas de suspensió?
    En cas de suspensió d’una funció, pots canviar les entrades per un altre dia, per un altre espectacle, o demanar que te’n retornin els diners. Per fer-ho, t’has de posar en contacte amb les taquilles del Teatre, al telèfon 933 065 720 o personalment.

    El termini màxim per gestionar els canvis (només per als espectacles de la temporada en curs) i les devolucions és de 60 dies des de la data de la suspensió.