September 2025
MoTuWeThFrSaSu
Mo1Tu2We3Th4Fr5Sa6Su7
Mo8Tu9We10Th11Fr12Sa13Su14
Mo15Tu16We17Th18Fr19Sa20Su21
Mo22Tu23We24Th25Fr26Sa27Su28
Mo29Tu30

Information

Lo cor de l'home és una mar

  • Sala Petita
  • 22.04.02 al 06.05.02

El TNC fa la seva aportació a la commemoració del centenari de la mort de Verdaguer amb un muntatge que s’endinsa en la veu del poeta. Tot un viatge que té com a punt de partida els seus versos més actuals i alhora clàssics: «Lo cor de l’home és una mar, / tot l’univers no l’ompliria.»

Production team

  • + Information
    Dramatúrgia Pep Paré i Teresa Vilardell Direcció Teresa Vilardell Direcció musical i arranjaments Magdalena Barrera Intervenció espaial Pere Tantinya Set design Nico Nubiola Vestuari Carles Sanromà Il·luminació Quico Gutiérrez (a.a.i.) Director's assistant Ester Nadal
    Amb Pere Arquillué Pep Mirás Fina Rius Eva de Luis Bruno Oro Músics Ferran Anglí, Magdalena Barrera, Roxan Jurkevich Agraïments Auditori de Barcelona, Perejaume, Carles Batlle, Enric Gallén, Miquel Casamayor, Comediants Muntatge, assaigs i representacions Equips tècnics i de gestió del Teatre Nacional de Catalunya Coproducció Teatre Nacional de Catalunya Vània Produccions S.L.