Consultes, queixes i suggeriments
El TNC ofereix diversos canals per resoldre les consultes i els dubtes, i per traslladar queixes o suggeriments, amb l'objectiu de millorar la qualitat dels serveis oferts i l’experiència cultural.
Per a consultes o dubtes:
- A través de correu electrònic: info@tnc.cat
- A través del web a: https://www.tnc.cat/ca/contacte-tnc
- Telefònicament: 93.306.57.20
- A través de correu electrònic: queixesisuggeriments@tnc.cat
- Presencialment, a la recepció del TNC (accés pel carrer Padilla, 146).
- Per correu postal, adreçat a Serveis jurídics del TNC, a l’adreça: Plaça de les Arts, núm. 1, 08013 Barcelona.
Termini de resposta de les queixes i dels suggeriments
El Teatre Nacional de Catalunya es compromet a respondre en el termini de trenta dies hàbils des de la recepció de la queixa o del suggeriment. Aquest termini es pot veure ampliat en cas de període vacacional quan el teatre romangui tancat. La resposta es farà arribar mitjançant el mateix canal de comunicació utilitzat per presentar la queixa o el suggeriment.
Consideracions
- La presentació d’una queixa o d’un suggeriment no té la consideració de recurs administratiu.
- La presentació de queixes o suggeriments és compatible amb l’exercici de la resta d’accions, drets i deures que poden correspondre als espectadors i als usuaris del Teatre Nacional de Catalunya.
- L’actuació del Teatre Nacional de Catalunya en aquest àmbit està orientada a la millora contínua, sense que les respostes impliquin el reconeixement de drets subjectius ni situacions jurídiques individualitzades.