Drets i deures
1. Drets específics de les persones usuàries dels serveis objecte de la carta
Amb caràcter específic, com a persones destinatàries dels serveis expressats en la carta de serveis, tenen els drets que es detallen a les condicions generals de contractació publicades al web: https://www.tnc.cat/condicions-generals-contractacio
2. Mesures de compensació o de reparació
En cas d'incompliment dels compromisos expressats en la carta, les persones usuàries poden accedir a les mesures de compensació o de reparació següents:
- Si s’escau, es farà arribar la disculpa pertinent.
- Es donaran les explicacions de les circumstàncies que donen lloc a l’incompliment amb indicació de les mesures correctores que es duran a terme per evitar-ne la repetició, si s’escau.
- S’oferiran alternatives, en cas de ser possible.
El reconeixement d’un incompliment dels compromisos no donarà lloc necessàriament a la tramitació d’un procediment de reclamació patrimonial.
La petició s'ha de trametre a través del formulari que es pot trobar a: https://www.tnc.cat/ca/contacte-tnc
3. Deures de les persones usuàries dels serveis objecte de la carta
Les persones destinatàries dels serveis han de respectar uns deures per garantir la màxima eficàcia en la seva prestació. Aquests deures es detallen al web:
https://www.tnc.cat/condicions-generals-contractacio
4. Drets generals de la ciutadania davant l’Administració Pública
Podeu consultar els drets i els deures que la normativa vigent preveu en les diferents relacions que s'estableixen entre la ciutadania i l'Administració Pública a l'enllaç
https://web.gencat.cat/ca/seu-electronica/sobre-la-seu/que-es-la-seu-electronica/drets-i-obligacions-de-la-ciutadania-quan-es-relaciona-amb-ladministracio-de-la-generalitat-de-catalunya-per-mitjans-electronics/index.html