Espectacle finalitzat
El perro del hortelano
Lope de Vega
La gran comèdia de Lope de Vega sobre el desig i la llibertat en una posada en escena enèrgica i brillant de la Compañía Nacional de Teatro Clásico (CNTC)
Helena Pimenta dirigeix aquesta comèdia escrita entre 1613 i 1618, en plena maduresa creativa de Lope de Vega, que retrata els vaivens amorosos de la comtessa Diana i el seu secretari Teodoro, una relació prohibida per la rigidesa de les jerarquies socials.
Aquest conflicte entre el desig de llibertat i els lligams imposats pel destí només es resoldrà quan la força de l’enginy contribueixi a fer triomfar l’amor, entès per Lope de Vega com el gran anivellador universal que permet enderrocar les barreres socials aparentment més fermes.
Club de lectura, TNC/Biblioteques públiques de Catalunya.
Autoria
Lope de Vega
Direcció
Helena Pimenta
Amb
Rafa Castejón, Joaquín Notario, Marta Poveda, Álvaro de Juan, Óscar Zafra, Nuria Gallardo, Alba Enríquez, Natalia Huarte, Paco Rojas, Egoitz Sánchez, Pedro Almagro, Aleix Melé, Alberto Ferrero, Fernando Conde
Versió
Álvaro Tato
Escenografia
Ricardo Sánchez Cuerda
Vestuari
Pedro Moreno / Rafa Garrigós
Il·luminació
Juan Gómez-Cornejo
Selecció i adaptació musical
Ignacio García
Assessor de vers
Vicente Fuentes
Coreografia
Nuria Castejón
Música en off
Olesya Tutova (piano)
Ajudant de direcció
Javier Hernández-Simón
Ajudants d’escenografia
Juan José González, Maite Onetti
Ajudanta de vestuari
Beatriz Robledo
Ajudant d’il·luminació
David Hortelano
Producció
Compañía Nacional de Teatro Clásico (CNTC)
Preus
-50% Joves, aturats i persones amb discapacitat: 14 €Preu general: 28 €
Escolar: 12 €
Abona’t ara al TNC! Venda d’entrades generals a partir de l'1 de juliol: 24 €
Horaris
HorarisDimecres a les 19 h
De dijous a dissabte a les 20 h
Diumenge a les 18 h
1h 40 min
A partir de 14 anys.
Castellà
Programa
Descarregar Pròleg d'Edelmira Martínez Fuertes
Descarregar 


























