El perro del hortelano

Espectacle finalitzat

El perro del hortelano

Lope de Vega

La gran comèdia de Lope de Vega sobre el desig i la llibertat en una posada en escena enèrgica i brillant de la Compañía Nacional de Teatro Clásico (CNTC)

Helena Pimenta dirigeix aquesta comèdia escrita entre 1613 i 1618, en plena maduresa creativa de Lope de Vega, que retrata els vaivens amorosos de la comtessa Diana i el seu secretari Teodoro, una relació prohibida per la rigidesa de les jerarquies socials.

Aquest conflicte entre el desig de llibertat i els lligams imposats pel destí només es resoldrà quan la força de l’enginy contribueixi a fer triomfar l’amor, entès per Lope de Vega com el gran anivellador universal que permet enderrocar les barreres socials aparentment més fermes.

Club de lectura, TNC/Biblioteques públiques de Catalunya.

Autoria
Lope de Vega

Direcció
Helena Pimenta

Amb
Rafa Castejón, Joaquín Notario, Marta Poveda, Álvaro de Juan, Óscar Zafra, Nuria Gallardo, Alba Enríquez, Natalia Huarte, Paco Rojas, Egoitz Sánchez, Pedro Almagro, Aleix Melé, Alberto Ferrero, Fernando Conde

Versió
Álvaro Tato
 
Escenografia
Ricardo Sánchez Cuerda
 
Vestuari
Pedro Moreno / Rafa Garrigós
 
Il·luminació
Juan Gómez-Cornejo



 

Selecció i adaptació musical
Ignacio García
 
Assessor de vers
Vicente Fuentes
 
Coreografia
Nuria Castejón

Música en off
Olesya Tutova (piano)

 

Ajudant de direcció 
Javier Hernández-Simón

Ajudants d’escenografia
Juan José González, Maite Onetti

Ajudanta de vestuari
Beatriz Robledo

Ajudant d’il·luminació
David Hortelano

Producció
Compañía Nacional de Teatro Clásico (CNTC)

 

Preus

-50% Joves, aturats i persones amb discapacitat: 14 €
Preu general: 28 €
Escolar: 12 €
Abona’t ara al TNC! Venda d’entrades generals a partir de l'1 de juliol: 24 €

Horaris

Horaris

Dimecres a les 19 h
De dijous a dissabte a les 20 h
Diumenge a les 18 h
1h 40 min

A partir de 14 anys.

Castellà

Pròleg d'Edelmira Martínez Fuertes

Descarregar