Carta de Serveis
Carta de Serveis
La carta de serveis que es presenta a continuació recull els serveis del Teatre Nacional de Catalunya (en endavant, “TNC”).
Conté els compromisos de qualitat i inclou els indicadors i els instruments d’avaluació de l’acompliment. També estableix els drets i els deures de la ciutadania per accedir als serveis, a les vies de reclamació i a les mesures de compensació o de reparació establertes.
Aquesta carta de serveis està aprovada per mitjà de la Resolució CLT/1231/2025, de 28 de març, del Departament de Cultura (DOGC núm. 9389, de 9 d’abril de 2025) i està disponible al portaljuridic.gencat.cat: Resolució CLT/1231/2025, de 28 de març, per la qual s'aprova la Carta de serveis del Teatre Nacional de Catalunya, SA
Suspensió de la carta (si escau)
AVÍS: (01/01/2021) Per raons excepcionals sobrevingudes que afecten de manera extraordinària al funcionament dels serveis, queden sota suspensió temporal els estàndards i els drets derivats d'aquesta carta de serveis.